tisdag 22 november 2011

Vänner och kinamat

Har legat framför teven hela dagen idag.
Haft otroligt tråkigt.
Inget bra på teven på dagarna ska ni veta. Bara hem till gården, seven heaven och sånt skit.
Men sen gick jag upp och då ligger en ny Vecko Revyn innanför dörren och väntar på mig.

Så nu har jag läst den och nu börjar äntligen lite bra program på teven.
Nu är det dags för vänner sen flyter kvällen på.
Mamma är iväg en sväng till ikano för att köpa någon ny matta och hon skulle köpa med sig kina mat hem. Gud så gott!

Saknar min bästa Krisoffer.
Även om vi pratar i telefonen ungefär hela tiden.
Saknar ändå att ligga i hans famn framför teven och bara ha det bra.
Eller pussen jag får varenda gång han gör mål på NHL, haha :)
Ska nog ta och ringa honom snart tror jag.
Under tiden får jag väl krama kudden och låtsas att det är han.
Funkar ju :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar