lördag 26 november 2011

Lite frukost och sen mår man illa..

Min stora gods frukost bestod av två mackor, lite yoghurt med müsli, ett glas jouice. Och nu mår jag illa som fasen...

Jag klarar verkligen inte av att äta frukost när jag gått upp.
Förr åt jag alltid det innan skolan. Men när vi flyttade till stan orkade jag inte gå upp för att fixa det. För då kunde jag få sova lite längre.

Efter att ha haft det så i över ett år så blev det såhär. Mår jämt illa efter jag ätit på morgonen när jag vaknat.
Vilket är synd för det är otroligt gott, älskar frukost!!


Så gör inte som mig och sluta äta det..

1 kommentar:

  1. jag älskar verkligen frukost.kan längta efter den när jag går o lägger mig.

    hoppas du har en fin helg och får en fin första advent.

    //Anna
    driver webshoppen och klädmärket Avanna
    snygga unika designade tshirts linnen magtröjor tygkassar.
    Just nu fraktfritt med koden FREE
    3för2 på alla today och kameraprodukter
    www.avanna.se

    SvaraRadera