söndag 27 november 2011

Berit?

Inte ett dugg avundsjuk på alla som är utomlands nu.
Heeeelvete vad jag med skulle vilja det!
Här är det storm. Berit är på besök i staden och man blåser fullkomligt bort.

Jag ska försöka ta mig ner till ishallen sen.
Kommer seriöst blåsa bort på vägen!
Blåser av bron och ramlar ner på tågrälsen och blir överkörd, skönt :) !

Men det är lika bra att ta sig ner dit.
Snöra på sig skridskorna igen och åka lite.
Det är öppet i träningshallen ikväll.
Vilket betyder förbjudet med klubba. Så hur i helvete ska jag klara av att åka nu?
Jag är själv också för krilleman jobbar.
Dock där men han har ju inte tid att åka med mig direkt..
Kommer ju ramla på direkten.
Jag kan ju inte bromsa vilket jag brukar göra med klubban. NU DÅ?
Hjälp :)

Nu ska jag lägga mig i ett bad.
Tror jag..
Är lite sugen att packa väskan med träningskläder och dra in till gymmet en stund.
Dock är det ju som sagt STORM ute. Så man är ju inte himla pigg på att gå in till stan då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar