måndag 7 november 2011

Måndag igen

Hej där!

Sitter i krillemans kök och försöker äta lite mat. Det går sådär eftersom jag inte är hungrig men ska åka och jobba sen så måste äta lite :)

Igårkväll var det söndagsmyskväll igen.
Vi började med att laga lite mat, gå ner till stångån och titta på alla ljus i vattnet som man kunde tända, sen hem och titta på teven. Gustavsson 3 trappor, Time out och sist men inte minst Beck filmen som jag fick titta på själv för Kristoffer somnade, OVANLIGT ;) !

Tog min en sovmorgon idag igen.
Sen göra sig ordning och gå ner till stan och titta runt.
Kom hem med en tröja, torr schampo och två halsband.

Blir som sagt jobb ikväll igen.
Har inte jobbat kväll på över en vecka och under den tiden har jag insett hur skönt det är att jobba dag så jag är måttligt road till denna kväll.
Hela denna veckan lär bli jobbig. Jag är bara ledig på torsdag...
Men har några saker att se fram emot på min lediga tid så hoppas det går fort ändå :)

Tänkte gå förbi kunskapstorget förut och hämta ansökningspapper till skolan men jag hittade inte dit så får försöka en annan dag :))

Puss på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar