tisdag 22 november 2011

22e November 2011

Ligger hemma i sängen.
Mår inget vidare bra.
Just därför är jag hemma från jobbet idag.
Har väl inte sovit så värst bra i natt heller. Har vaknat flera gånger och haft ont och skit.
Kan också bero på att jag har sovit själv i natt som jag vaknat så mycket med..
Ligger och tittar på tv nu. Finns ju inte så mycket annat att göra när man är sjuk.

Kristoffer har börjat jobba på ett nytt ställe nu ett tag.
Samma företag men andra arbetstider.
Nu jobbar han lite blandade tider precis som mig.
Och det har så fint krockat ett tag fram över.

Han är ledig imorgon och torsdag.
Då jobbar jag dag + kväll.
På fredag jobbar jag dag och han kväll.
Sen jobbar han monterpass på lördag och söndag när jag är ledig.
Och sen jobbar han kväll mån-tors nästa vecka vilket innebär 16-23.30 tror jag.
Och jag jobbar 6.45-16.
Sen åker jag till Stockholm på fredagen till lördagen.
Haha ja ni kan ju själva räkna ut hur mycket vi hinner träffas nu.
Men så är det. Bara gilla läget liksom.
Plus att han har snöjour så om det börjar snöa MÅSTE han jobba även om han är ledig.
Jag längtar till i vår och sommar :)

Nu ska jag ladda ner någon bra film som jag kan titta på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar