onsdag 30 november 2011

Sista November

Nu mina vänner.
NU har jag jobbat klart för denna vecka.
Och mitt nästa arbetspass är måndag kväll. Så himla skönt!

Det har gått lika bra på jobbet idag med.
Allt flyter på som vanligt.
Måste ge lite goda ord om min arbetsplats.
Underbar personal!
Alla pratar med alla, inget skitsnack och man hjälper varandra när det krisar.
Det är nog därför många trivs så bra där och jobbar kvar.
För det är ju inte speciellt roligt ibland men då gör den andra personalen det roligt åt en :)

Ska hoppa in i en skön dusch snart sen hitta lite kläder.
Göra mig ordning lite och cykla mot hemköp.
Måste köpa lite mat sen vidare mot barnhemsgatan.
Jag är själv hela kvällen men det gör inte mig någonting.
Jag ska laga lite mat och fixa lite.

Hoppas ni får en bra kväll!
Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar