onsdag 23 november 2011

Kommentarer

Självklart är även jag inne och tittar på min statistik på bloggen ibland.
Tror inte det är någon som inte gör det?
Det är ju ganska kul att se kurvorna gå upp och ner hela tiden.
Beror lite på vad man skriver om, hur många inlägg om dagen, om man länkar till FB osv.

Just nu är statistiken ganska hög. Tror jag..
Skulle ju vara roligt med en liten kommentar om vem ni är som läser här ju.
Så man vet nåt och nåt.
Vet ju några som läser redan men ändå. Alltid kul ju!

Och som jag har sagt tidigare är denna blogg till för att jag ska skriva av mig vad jag gör, känner, tycker och tänker.
Men om jag inte ville att INGEN skulle läsa det är det bara att jag sätter dit ett lösenord så var det fixat och klart. Nu har jag den öppen för alla eftersom jag inte bryr mig om vilka som läser. Ni får självklart göra det om ni känner för det.
Men då kan ni ju lämna ett litet spår efter er. Ett namn om vem ni är och varför ni läser kanske?

Jag vet inte.. Ni gör som ni vill. Skulle vara roligt vilket fall.
Jag har nu fixat ordning så att man kan kommentera med sitt namn och sånt.
Så man behöver inte vara medlem på open id eller vad det nu hette..

2 kommentarer:

  1. Självklart är jag en flitig läsare....PUSS från morsan

    SvaraRadera
  2. Ellinor, Goouuudis? bajl, irache? till Hoooooger23 november 2011 kl. 17:50

    i'm reading all the time :D!!! / Ronilleson

    SvaraRadera