fredag 18 november 2011

18e november 2011

Igår hade vi städ och tvättdag här hemma.
Okej just för tillfället är "hemma" på barnhemsgatan om ni undrar :)

Så vi städade och plockade undan massor saker i lägenheten och tvättade massor!
Idag är det jobb igen.
Klockan är 5.42 och jag ligger här i sängen. Krilleman ligger bredvid och snarkar helt ovetande om att hans klocka ringer om 10 min.

Jag ska gå upp vid 6.
Ta cykeln ner till trädgårdstorget och sen bussen till jobbet.
Det är så sjukt kallt och jobbigt att ta cykeln här i från på morgonen.
Dubbelt så långt som hem i från mig ju :)

Slutar vid 16 idag och då tar jag helg. Vad jag ska göra?
Det är inte riktigt bestämt än :)

Nae jag får väl ta och läsa lite bloggar så jag inte somnar om. Börjar bli sådär trött igen nu :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar