torsdag 10 november 2011

myskväll med mamma

Så blev det kväll igen och min lediga dag är över.
Vad har hänt under denna dag då?
Jo, började med en riktigt god frukost i soffan framför efter tio.
Låter som en gammal kärring men det är faktiskt inressant ibland.

Sen promenad till gymmet för att träna med Elli i 1 ½ timma.
Lunch på subway.
Hem till krilleman för att packa väskan och ta promenaden hem till Tannefors igen.
Det var fasen jobbigt för min väska vägde kan jag lova.

Sen har mamma och jag haft myskväll här hemma. Började med att ta varsin dusch/bad. Och sen på med ansiktsmasker på det.
Sen lagade jag mat som vi käkade framför halv 8 hos mig.
Efter det blev det bara att titta på teven.
Gråta lite framför drömmen om ett barn osv.

Nu såhär på kvällskvisten tänkte jag försöka plocka ihop min kaffemaskin lite smått.
Har inget annat för mig och jag är för pigg för att sova :)
Imorgon ska jag ut och gå, städa mitt rum och jobbakväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar