söndag 20 november 2011

20e november 2011

Denna dag har gått i ishockeyns tecken.
Först en lååång sovmorgon (är ett måste när vi väl kan få en tillsammans vilket inte händer ofta).
Sen en supergod frukost med allt vad den kan innebära.
Efter det myste vi ner oss i soffan.
Kristoffer har spelat NHL på tv spel hela dagen och jag har suttit vid datorn.

Sen fick han någon ide om att åka till Stångebro igen och åka skridskor. Han körde dock ishockey med sina kompisar och jag åkte lite själv.
Men det gick bra även denna gång.
Känner faktiskt att det går bättre och det är ju bra :)

Nu ikväll har vi bara tagit det lugnt framför Gustavsson, Time out och Beck.
Precis som våra söndagar ska vara <3

Ligger i sägen och ska sova snart.
Eller måste sova snart.
Alla fall krilleman.
Hans klocka ringer 6 och jag har sovmorgon för imorgon är jag med ledig.
Vilket bara är bra för jag börjar känna mig lite "på väg att bli förkyld".
Har fått ont i halsen igen. Inte bra!
Men jag ska knarka halstabletter så går det nog över :)

Godnatt på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar