torsdag 3 november 2011

3e November 2011

Förvandlingen till ett snyggare, renare och mer välstädat rum pågår.
Började städa, rensa, packa igår. Jag fortsätter idag. En hylla är klar och nu har jag gett mig in på garderoben.
Mycket kvar men så fint det kommer bli sen.

Samtidigt kör jag tvättstugan hela kvällen.
Det var verkligen på tiden. Hade inte klarat en dag till för idag tog mina trosor slut. Och då är det fan illa :) !

Imorgon är det fredag och sista jobbdagen för denna vecka.
Jag ska äntligen få känna lite fredagskänsla. Det var flera veckor sen!!
Blir förmodligen riktig jävla myskväll med mitt hjärta.
Köpa och laga god mat sen fredagsmys i soffan till någon film.
Tror det blir så :)

Nu gick timern till tvättstugan så bäst att gå dit ut :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar