måndag 28 november 2011

Trött i benen och oskön säng!

Åkte med Kristoffer till net on net och ö&b idag och uträttade några ärenden ;)
Fick med oss det vi skulle hem så det är ju bra.
Fick även skjuts till jobbet sen. Mycket snällt :)
Det innebar att jag fick gå på jobbet idag istället för att cykla.
Och det känns i benen kan jag lova!

Det var väldigt skönt att lägga sig i sängen nu och titta på raw.
Glömde bort att jag hade renbäddat i fredags med :)

Alltså det här med blandade jobbtider är lite jobbigt.
Speciellt om man är tillsammans med någon som inte heller har fasta tider!
Jag jobbar 7.30-16.00 imorgon.
Kristoffer jobbar 16.00-24.00
Och samma på onsdag. Ja ni kan ju räkna ut Själva hur mycket vi kan prata med varandra de här dagarna..
Men det ska väl gå det med :)

Nu ska jag sova i min väldigt osköna säng. Bor ju nästan halvtid på barnhemsgatan nu för tiden. Och där är det både skönare säng, täcke och kudde. Saknar den sängen. Saknar att sova bredvid den man tycker mest om!

Nahe, godnatt på er! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar