fredag 11 november 2011

Hur snabbt går inte tiden egentligen?

Herre gud min skapare så fort veckorna går!
Var det inte Fredag typ igår?
Känns som det var igår jag hade fredagskänsla och fick åka hem från jobbet för en jättemysig kväll med Kristoffer.

Men det var alltså en hel vecka sedan?
Nu är det jobbhelg igen.
Dessa tider kör jag i helgen:
Fredag kväll 15.45-21.00
Lördag dag 6.45-16.00
Söndag kväll 16.00-21.30

Om den här veckan har gått så fort så borde ju nästa gå minst lika fort med tanke på att jag är ledig nästa helg så längtar jag lite dit.
Jobbar bara 4 dagar nästa vecka så det borde ju gå ganska fort :)

Nu ska jag fixa lite här sen packa ihop mig och cykla mot Johannelund igen.
Önskar er andra en mysig eller fartfylld fredagskväll beroende på vad ni ska hitta på!

Puss på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar