fredag 11 november 2011

Utveckling

Man märker hur man utveckas när man jobbar.
Hur mycket bättre man har blivit på saker och ting.
Och hur mycket mer man vågar och kan ta för sig nu.
Det har väl mycket med att göra vilket ansvar man har för allting just nu.

Jag har utvecklas massor sen jag började jobba.
Och då menar jag alltså på hur jag sköter mitt jobb.
När jag började i Juni var jag nervös, och tog inte för mig så mycket.
Nu vet jag vad jag ska göra, jag gör det och gör det bra, sedan kan jag även göra någonting åt någon annan för att jag är en snäll människa och den stackars människan ska inte behöva ta massor som jag kan och har tid för.

Och jag lovar er, jäklar vilket proffs jag är på att ge ögondroppar nu, hahaha :)
Som en tant sa idag "man märker vilka som tycker om och jobba med det här och lär sig fort och gör det bra. Du är en av dom, eller hur?"
Söt :)

Nu ska jag gå och lägga mig.
Har laddat ner en film jag ska se, en häxa i familjen.
Eller rättare sagt, somna till!
Imorgon blir det jobb igen, kämpa på bara. Det lönar sig i slutändan när lönespecen kommer hem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar