onsdag 23 november 2011

Haven stay

Heeej!

Mår lite bättre idag.
Eller min näsa rinner hela tiden och jag har även haft lite hosta i natt.
Men jag känner mig bättre i kroppen och har inte alls lika ont i halsen.
Skönt att det är på väg åt rätt håll alla fall :)

Ska träffa min saknade kärlek i livet ikväll.
Vi får helt enkelt ha myskväll tillsammans och även mysmorgon imorgon för han är ledig och jag jobbar kväll. Det kan vara det bästa som finns. Att vakna upp bredvid den man tycker otroligt mycket om och sedan bara ta det lite lugnt på morgonen.

Klockan är snart halv 12 och jag har inte ens ätit frukost än.
Kan bero på att vi inte har någonting gott i kylskåpet här hemma.
Måste nog traska till ica sen och köpa någonting.
Så min frukost får bli min lunch och jag har kvar kinamat sen igår.

Ska nog gå upp och äta lite nu sen ta en lååång dusch.
Eller nej, jag går till ica först.
Ska se om jag hittar någon toningsgrej till håret.
Vill inte färga men kanske tona. Har en gräslig ful utväxt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar