måndag 14 november 2011

Jag vill inte!!

Nyss hemkommen efter ett 1 ½ timmes långt gympass med Elli nyss.
Herre min gud vad jag höll på att svettas ihjäl där ett tag efter rullbanden.

Saken jag skulle komma till är att när jag kom hem och gick igenom posten får jag se det.
Ett brev till mig.
På det står det:
Vi har reserverat tid för dig till:
Tandläkare Anders Falk
Fredag den 9 december 2011 kl. 10:30

Neeeeeeeeeeeeeeej!
Jag vill inte.
Jag HATAR tandläkaren. Jag gör faktiskt det. Kan nästan börja gråta när jag tänker på att de ska greja och stoppa vassa saker i mina tänder och skrapa på dom så man ryser ihjäl.
Alltså jag vill inte. Och sen vet jag att jag har hål så kommer få åka tillbaka och laga med.
SPRUTAN.
Döda mig tack!

Bara tanken på att det nästan är en månad kvar nästan och jag ska gå och tänka på det är en månad alltså.
Fy fan för det här.
Utrota tandläkaren!

Det positiva med det är att det var ju ett väldigt fint kort alla fall :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar