måndag 14 november 2011

Det är ju verkligen inte gott!!

Köttbullar och Makaroner kan vara det äckligaste jag vet just nu.
Här hemma äter vi det JÄMT!
Och jag är fan i mig trött på det nu.
"snabbt och enkelt"
Jag skiter väl i helvete om det är snabbt och enkelt.

När jag väl äter färdiglagad mat på direkten.
För det gör jag ca 2 gånger i veckan när jag jobbar som jag gör.
Så vill jag åtminstonde ha lite variation på maten.

Och inte kan man skylla på att vi är många varannan vecka för det har jag varit i min pappas familj så långt jag kan minnas. Till och med 6 personer när vi är 5 här.
Och där har vi alltid haft olika mat ändå.

Så fy fan för kötbullar och makaroner.
Spy på skiten.
Det gör jag.
Nu ska jag gå ner och beställa mat på nya tanneforsvägen.
Sallad eller något får det bli.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar