onsdag 2 november 2011

Ryggvärk

Gråter en liten skvätt över att jag har så ont i ryggen.
Om man har ryggproblem eller ont i ryggen, då ska man inte arbeta inom vården.
Herre min jesus så mycket det tar på ryggen.

Jag arbetar i mina esytone skor vilket gör att jag inte får ont just när jag jobbar.
Om jag inte måste göra ett tugnt lyft vill säga.
Men när jag kommer hem då kommer smärtan krypandes på en.
Jag kommer få SVÅRT att somna ikväll kan jag lova.

Idag har det varit en väldigt stressig dag på jobbet.
Kan iofs bero på att jag fick ha larmet hela långa dagen.
Men det vart så mycket hela tiden och många tugna lyft och sånt.
Det tar på ryggen. Jag som redan har ont.
Jag har alltid ont vilket stör mig sjukt mycket.
Måste lära mig gå lite bättre med fötterna också. De är ju helt snea på mig men det är så somt det är.

Tacka gud för mina esytone skor alla fall!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar