tisdag 15 november 2011

15e November 2011

Idag känner jag att jag lever.
En lugn och ganska skön förmiddag på jobbet men sen en stressig eftermiddag.
Så är det vissa dagar men det gör inget.
Nu är ett 8 ½ timmars arbetspass över och mer pengar håller på sikt på att trilla in på kontot.

Jag är just nu i min bästa form och har väldigt mycket energi kvar innan den här dagen är slut så nu tar jag och hoppar in i duschen.
Byter lite kläder, packar väskan och tar cykeln bort till Barnhemsgatan och tar hand om min sjukling till pojkvän.
Han ligger där borta på soffan och gör ingenting.
Då får jag åka bort och styra upp stället. :)

Så nu är det dags att göra lite nytta i världen och inte bara sitta här och käka russin.
För att jag behöver, för att det är gott och för att vi inte har någonting annat.
Vi hörs väl senare i livet. Om några timmar för er som inte förstår.
Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar