söndag 27 november 2011

27e November 2011

Hallå där!

Ny dag, nya möjligheter.
Ja, eller hur!

Nu ska vi se vart vi var.
Just ja, utgång igår.
Haha ja eller kalla det var man vill.
När bajset tystnar? Jag blir hellre bajsad av vargar?
Eller varför inte våran egna storslagna hit:
Beck - bajset i jordkällaren.
Bajskungen
Bonde söker bajs?
Ja man kan komma långt med sin fantasi. Haha tror dock bara det är Elli som fattar detta.
Eller er som har lite humor och följer vakna med the voice :)

Nu är jag hemma igen.
Får se vad denna dag har att erbjuda.
Lite skridskor står nog på schemat senare ikväll alla fall.
Lika bra att åka så mycket som möjligt så jag blir duktig någon gång.
Men det tar sig. Jag är bättre nu än första gången alla fall!

Ae ska nog ta och göra lite kaffe från min fina maskin och sätta mig ner och läsa tidingen eller något. Slappt, skönt och bra :)

Puss och hej från mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar