onsdag 24 oktober 2012

Someone like you

Igår fick jag mysa en smula med mina favoriter!
Äntligen...
Storm håller på att få så himla fin vinterpäls också så han blir så stor och gosig då :)
Kom hem lite lagom till Svenska hollywoodfruar.
Sista avsnittet..
Jag vill se mer, mer, mer, MER!
Gunilla... Vilken människa. Eller är hon ens en människa? Monster?
Maria är vilket fall min favorit och kommer alltid vara.
Roligare människa får man ju leta efter!

Idag blev det att ställa klockan.
Var ändå ovanligt pigg när den ringde.
Klockan 10.30-13.30 var det personalmöte på jobbet.
Kul gäng det där.
Tänk vilken tur att jag fick komma till ett så bra ställe.
De ska på personalfest ikväll i Cloetta center för alla komunanställda.
Jag började ju där senare så jag skulle egentligen inte följa med men nu har en blivit sjuk så jag får ta hennes biljett.
Kul!! :)
Ska träffas om 3 timmar så nu ska jag tvätta klart, göra mig ordning och sånt där :)

Kram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar