fredag 26 oktober 2012

Fredag 26 Oktober 2012

Hej svejs!

Idag har det varit fullt upp hela dagen.
Kunde som sagt inte somna inatt.
Kollade på klockan sista gången vid 3 ungefär..
Min klocka ringde 8.45 och då var jag riktigt trött!
Men upp och hoppa.
Göra sig ordning för att åka och handla med mamma vid 10.

Köpte nya leggings, bh, strumpbyxor..
Och sen allt tråkigt =
Plastbestick, muggar, tallrikar.
Mat tills imorgon..
Blir ju inget billigt kalas inte men det gör inget :)

Håller på att städa för fullt här hemma nu.
Är dock nästan klar.
Ska plocka ordning i köket lite sen dammsuga och torka golven.
Efter det är jag klar.
Men gud så fint det blir :)

Väntar på Krille som borde komma hem ungefär NU.
Har lagat mat och skulle ha klart den vid 18.50 och den är färdig.
Så nu fattas bara han sen ska vi äta lite.
Innan han sticker iväg på träning igen och jag fortsätter städa och baka.
Ska även kolla lite halvt på xfactor!

Nu ska jag fortsätta med städandet tills han kommer.
Kram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar