torsdag 25 oktober 2012

A little bit of love

Yeey framsteg till mig.
Jag har lyckats förflytta mig från sängen till soffan och klockan är nu 12 snart.
Kanske dags att röra sig in mot köket för att äta frukost :) ?

Sen måste jag städa med så jag slipper göra allt imorgon.
På Lördag kommer det 14 personer hit.
Hur vi ska få plats?
Jag vet inte :)

Jag fyller 20 om två dagar.
Jesus...
Kändes som att jag fyllde 10 år för bara några dagar sedan.
Sinnes sjukt hur tiden går så fort.
Jag blir vuxen på "riktigt".
Jag får från och med lördag göra nästan allting här i världen.
Läskigt men kul :)

På bara 2 år har mitt liv förändrats så otroligt mycket.
Kaotisk vinter/vår.
Jag tog studenten.
Fick sommarvikariat på två olika ställen och jobbade hela sommaren.
Blev kvar på ett utav ställena.
Fick vikariat över hela hösten.
Träffade min man, min Krilleman <3
Jobbade där även i vintras.
Började gå på behandling på sjukhuset pga mina eksem som har blivit värre med åren.
Mamma blev sjuk.
Sommaren kom och sommaren gick, Hann inte riktigt med där känner jag..
Hösten kom.
Jag adressändrade mig och flyttade in hit på heltid ;)
Jag mailade massor med jobb.
Fick napp på ett.
Kom dit och fick börja gå bredvid..
Några veckor senare har jag en tjänst på varannan helg där plus timvikarie.
På måndag ska jag till ett till ställe och kommer förhoppningsvis börja där med.
Mamma går på behandling och trots eländet så är hon otroligt stark och pigg ändå.
Igår var jag med på mitt livs första personalmöte och sedan personalfest på kvällen.
Och nu på lördag fyller jag T J U G O år.
Helt sinnes sjukt.


Men jag är så lycklig :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar