onsdag 17 oktober 2012

17 Oktober 2012

Nu har två stycken på loppet av en timma sagt åt mig att skriva ett inlägg här.
Antingen har de väldigt tråkigt eller så är bara mitt liv väldigt roligt ;)

Har dock ingeeeeeeeeenting att skriva.
Eller jo..
Hej!
Tog sovmorgon idag. Gick upp, åt frukost, sen har jag inte gjort ett skit..
Plattat håret och duschat om det räknas?
Det är nog allt jag har gjort idag :)

Tänkte diska lite nu sen vika tvätten som blev sen igår.
Möjligtis åker snabeldraken fram ett varv i lägenheten också.
Ska fundera ut vad vi ska äta ikväll.
Så blir det väl antagligen lite matlagning o sen blir jag gräsänka ikväll IGEN!!
Tredje utav tredje kvällen denna vecka.
Älskar livet :)

Imorgon händer det dock lite mer saker.
Ska med Angelica hem till Anita som förra veckan.
Hjälpa henne med att handla och städa lite.
Sen blir det hockey på kvällen :)

Nahe som jag skrev lite högre upp.
Disk står på schemat.
Det är ju alltid lika roligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar