onsdag 10 oktober 2012

Barnvakt, us och bonde söker fru!

Tog en lååång sovmorgon idag.
Håller på med "vända upp och ner på dygnet processen".
Ska jobba natt imorgon och måste vända lite på dygnet nu för att orka hela natten vaken.

Mötte Mikaela och Melker borta vid Ekällan 11.30 sen var jag barnvakt en timma medans hon tränade.
Vi hade det så mysigt så lilla Melle och jag.
Gick en långpromenad och satt o snackade vid en bänk.
Eller ja, jag pratade och han log tillbaka :)

Sen följde jag med mamma till us.
Gick ju bra där också :)
Sen vidare hem igen.

Krille var hemma någon timma sen drog han igen.
Tredje hockeyträningen denna vecka och jag börjar bli smått uttråkad på att sitta själv här.
Ännu en anledning varför vi skulle haft en liten hund här!!!
Han åt upp resterna av maten så jag måste fixa något eget.
Disken svämmar över på diskbänken och håret måste tvättas.
Och bonde söker fru börjar om en timma.
Vet inte hur jag ska hinna ;)

Imorgon är vi båda lediga på dagen så då ska vi till IKEA och köpa en lampa.
Haha, intressant ;)

Kram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar