tisdag 2 oktober 2012

Nya skor och glömd körkortsbok!

Har varit hemma hos mamma en sväng idag.
Följde med henne och Lars till netonnet och skopunkten för hon ville såklart köpa lika dana skor som jag köpte igår ;)




Jag köpte även dessa igår.
Super sköna att gå i!




Har ju varit på jakt efter ett par foppatofflor i en vecka nu att ha på jobbet men inte hittat någonstans.
Men på skopunkten ute på Torby hade de ett par fina idag som jag fick av snälla mamma.


Kommer vara så fin på jobbet i mina blommiga skor :)


Skulle egentligen hem till mamma för att hämta en jacka som är min och körkortsboken.
Hem kommer jag med bara jackan.
Åh! Visste att det var någonting som jag glömde..

Har ju kommit på att nu när jag snart kommer börja jobba natt också förhoppningsvis så är det ju perfekt när man har dötid över att sitta och plugga teori.
Måste ju göra det någongång och varför inte då när jag ändå har tråkigt :)
Får väl ta en sväng hem till mamma imorgon igen när jag ändå inte har något inplanerat..

Nu ska jag leta efter julgardiner på nätet och sen laga korvstorganoff.
Haha jag vet,
Jag är sjuk i huvudet :)


Kram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar