måndag 22 oktober 2012

Mitt sena, långa och efterlängtade inlägg ;)

Skulle precis skriva mitt inlägg om helgen men då la internet av.
Såklart!
Så fick starta om det och medans jag väntade att det skulle fungera igen så passade jag på att göra om i skåpen i köket.
Hehe!

Men nu så..
Lördags:
Vi började med lång sovmorgon, sen städade vi hela lägenheten.
Angelica kom hit vid klockan 3.
Duscha, sminka sig, hon gjorde fin inbakad fläta i mitt hår, på med kläder, slå in paket, stryka Krilles skjorta och leta efter smycken.
Kom iväg runt 16.30 ändå så det var ju bra och kom lagom dit som alla andra.
Åt lite smörgåstårta, umgicks, fikade sen for vi vidare.
Hem till Kristoffers bror och sambo på middag.
Var där fram till 00 ungefär innan vi fick skjuts hem.

Söndags:
Tog sovmorgon igen, hehe!
Sen fruksot sen slapp i soffan hela förmiddagen.
Kollade på reprisen av körslaget. (Fortfarande lite sur över att Linköping inte vann).
Sen tog vi bilen hem till mamma.
Kollade igenom mina flyttkartonger med saker jag har kvar i garaget.
Hittade lite vinglas, bestick och sånt där bra att ha som vi tog hem hit igen.
Fick även fika där :)
Väl hemma igen lagade vi, läs jag mat. Sen blev det soffhäng hela kvällen.

Och som jag skrev förut så var jag på möte en timma på förmiddagen.
Tråkigt...
Handlade om kompetens, kunskap, fakta, formell kompetens, mål, delmål, erfarenhet.
Ja ni hör ju själva.. Inte ens ett roligt ord!
Så efter mötet smög jag in på Åhléns och klämde och kände lite på alla saker jag vill köpa där inne men som pengarna inte räcker till för!
Innan jag tog promenaden hem till mamma i T-fors!
Blev bjuden på lunch.
Matlåda/rester från frysen, haha!
Men det var gott :)
Sen tog vi bilen och körde runt över hela Linköping.
Hamnade borta i nya Ullstämma.
En helt ny stadsdel. Så himla fint!
Där vill jag bo :)

Ska iväg till IKEA snart.
Ja vi hänger där minst en gång i veckan.
Vadårå?
Ska dock inte ha någonting själva denna gång utan vi ska med Simon dit.

Ikväll är det ensam mamma söker.
Som jag har längtat <3 !!

Imorgon ska vi till Grebo på kvällen.
Ni anar inte hur mycket jag längtar efter mina håriga kompisar.
F R U K T A N S V Ä R T   M Y C K E T!!!
Har ju inte träffat dem på hur länge som helst.
Gosa lite, busa lite.
Jag längtar!





Kram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar