måndag 15 oktober 2012

Dags för en ny behandling!

Nu är det dags igen.
Dags att ta telefonen, knappa in ett litet telefonnummer och få en bokad tid på sjukhuset.
Dags för min behandling igen.
Gör jätteont på hela kroppen nu.

Jag får ringa imorgon på förmiddagen för de stängde precis när jag skulle kolla upp nummret.
Men de sa i våras "det är bara att ringa och boka in en tid i höst när du får tillbaka det igen".

Och nu har jag banne mig härdat ut i flera dagar.
Men nu har jag ONT!
Det svider, bränns och pulserar i hela huden på mig även om jag bara står helt stilla rakt upp och ner.

Fan.
Min lilla dröm denna sommar har varit att skiten skulle bli bra och att jag inte måste springa där 3 gånger i veckan hela hösten/vintern igen..
Även om jag vet att det skulle komma tillbaka!

Dumma dumma dumma hud.
Jag kan mer än gärna byta ut hela min mot någon annans, hehe!
Fungerar ju inte riktigt så dock.
Bara bita ihop och försöka se någorlunda glad ut ändå. Eftersom jag faktiskt kan få hjälp mot det nu!

1 kommentar:

  1. Jättetrist men ju fortare du får hjälp så blir du bättre. Smörj....smörj hela tiden :)

    SvaraRadera