lördag 20 oktober 2012

Lördag!

Vi sov och sov och sov lite mer.
Herregud vilken sovmorgon.
Jag vaknade när klockan blev 11 men Krille vaknade vid 11.40.
Helt sjukt!
Dock behövde han nog sova ut.
Och vi kom inte i säng förns vid 2 inatt ändå.

Spenderade min fredagskväll med mina andra ensamma hockeyfru i Vasastan.
Runt klockan 12 kom killarna och gjorde oss sällskap också.
Stannade där ett tag sen gick vi hem mitt i natten.
Där av den långa sovmorgonen ;)

Har precis ätit frukost/lunch någonting där emellan nu.
Ska fixa lite här hemma innan jag gör ordning mig själv om några timmar.
Angelica kommer hit och gör sig ordning också.
Sen far vi mot vidingsjö för 70 årskalas och sedan vidare på middag hemma hos Krilles bror och Annette :)

Nu vill mannen min att vi ska städa.
Och när han tar intiativ till det så hänger jag på.
Brukar nästan till 80 % vara tvärt om ;)
Hihi!
Dags att städa.

Puss & Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar