tisdag 30 oktober 2012

30 Oktober 2012

Sitter och fryser lite här i kalla lägenheten.
Eller så får jag bara skylla mig själv att jag inte tagit på mig mer kläder.
Ett par strumpor och en tjocktröja så är nog problemet fixat!

Funderar lite på vad jag ska hitta på idag.
Har INGENTING inplanerat idag.
Till skillnad mot imorgon.
Då är det fullt upp hela långa dagen.

Först kommer min gravida vän hit på förmiddagen.
Sen ska jag följa med mamma upp till US.
För att sedan ta mig direkt där i från ner till stan och möta en annan vän.
Sen ska Krille och jag hem till Simon och fixa ordning i hans nya lägenhet. Tror jag?
Och sist men inte minst avslutar vi kvällen med soffmys och bröst cancer galan!


Funderar lite på om jag ska först göra mig ordning.
Ta med mig kameran och gå över gatan in i trädgårsföreningen och ta lite kort.
Sen ta bussen till farmor i Ryd och hälsa på henne.
Pratade med henne i söndags och sa att jag hälsar på i veckan.
Imorgon är jag ju upptagen och på torsdag ska jag jobba.
Då blir det bara fredag kvar och då kan jag lika gärna åka idag när jag ändå inte har någonting för mig :)

Då måste jag bara fixa ordning mig först.
Och gå förbi hemköp och köpa något fikabröd!
Stora i-landsproblemet just nu är vilken jacka man ska ta på sig för att inte bli för kall eller för varm.
Jag HATAR att frysa men jag fryser hellre än svettas.
Blir jag för varm kliar, svider och bränns det överallt.
Äsch, det får nog bli tunna tröjan ändå.
VÄGRAR plocka fram vinterjackan redan nu.

Dags att göra iordning mig.
kram <3




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar