söndag 7 oktober 2012

7/ 10 - 2012

Kollar jag lite snett åt höger så står min fina Krille och lagar mat.
Gud vad jag trivs att sitta här och se HAN laga mat.
Brukar ju till 98 % vara jag som står där vid spisen.
Han fick dock ingen svår uppgift.
Tacos blir det ikväll!

Efter alla tråkiga måsten förut hände det inte så mycket mer.
Vi gick upp till konsum lägerhyddan och köpte mat.

Har precis skrivit om mitt personliga brev och cv lite.
Ska till den där jobbcoachen imorgon igen.
Inget emot henne, jättetrevlig men jag är lite trött på att springa där var och varannan dag.
Ska dit på tisdag igen....
Men måste gå dit sålänge jag ska ha kvar jobbgarantin.
Vill inte avsluta det med tanke på att än så länge vet jag inte hur mycket timmar jag kommer få på nya jobbet.
Förhoppningsvis tillräckligt så jag slipper jobbgarantin men än så länge vet jag inte och då måste jag gå på dessa möten.
Problem, problem, problem.
Är till att lösas ;)

Annars har jag fullt upp hela veckan.
Imorgon jobbcoach klockan 11-12.
Sen ska min kusin göra förlängningar på mina naglar.
Tisdag ska jag också till jobbcoachen klockan 14-15.
På Onsdag ska jag med mamma till us på eftermiddagen.
Torsdag ska jag och Krille förmodligen hitta på någonting sen jobbar jag natt 21-07.
Kommer tillbaka till jobbet på fredagen klockan 16 och jobbar till 21.
Sen hem och sova lite till för att sedan gå upp och börja jobba 6.45 på lördagen.
Och sen jobbar jag även på söndagen.

Känner att jag kommer vara ganska slut efter den helgen.
Nu ska vi äta.

Kram <3

1 kommentar: