onsdag 31 oktober 2012

Från massor till ingenting.

Jaha..

Ställde klockan på 8.30 imorse för att vara säker på att komma upp i tid innan jag skulle få besök.
Det fick dock ställas in pga olika anledningar.
Så en grej mindre under denna fullspäckade dag.

Skulle egentligen träffat en vän nu på förmiddagen men det fick som sagt ställas in.
Så istället gör jag... ingenting!
Ska möta mamma lite tidigare idag istället sen ska vi upp till sjukhuset.

Sen skulle jag gå där i från ner till stan för att möta en annan vän.
Men det blev också inställt för att hon inte kunde..

Vad är det som händer.
Först en helt full dag med massor roligt att göra till...
Ingenting!

Så ännu en skit tråkigt dag här då..
Nu väntar jag bara på att klockan ska bli 12.30 så mamma kommer hit och hämtar upp mig.
Ska dock sminka mig lite innan!

Sen får jag väl gå hem när vi är klara där uppe.
Krille & jag ska vilket fall som helst hem till Simon sen och hjälpa honom i lägenheten :)
Packa upp lite saker och fixa..
Innan vi åker hem för ikväll är rosa bandet galan.
Gud vad jag kommer gråta.
Usch, så hemskt!
Värre nu än alla andra år. Men men.. Galan är till en bra grej så man får se det så! :)

Imorgon ska jag jobba på nyaste jobbet för första gången..
tiiiiiio timmar.
Hujedamig ;)

Puss & Kram <3

1 kommentar: