tisdag 9 oktober 2012

Regn, möte och Tisdag!!

Ställde klockan igår och gjorde mig ordning för att hinna ner till AF innan jag skulle på möte.
Trodde jag...
Det var ju inget möte igår utan bara idag!
Dock står det på mitt papper jag fått utav henne 8/10 11-12
Jaja, jag gick hem till mamma och umgicks med henne en stund och det var ju trevligt.

Mötte min kusin och följde med henne och fixade mina naglar.
Tog några timmar eftersom jag vara hennes första kund / test :)

Sen hem och äta mat.
Slå mig ner i soffan och sen åkte Krille på hockeyträning.
Han kom hem runt 22.30 tiden och hade med sig jakob och Linda så vi tittade på teven med dom innan dom gick och vi gick o la oss :)

Idag regnar det.
Som vanligt.
Dumma svenska väder!!
Ska på möte idag istället.
Klockan 14!
Innan det ska jag fixa till mitt cv och mig själv.
Ner till af och skriva ut det sen på mötet.
Sen ska jag följa med Angelica hem till Anita.
Hjälpa henne handla mat och lite så :)

Ikväll ska vi kolla på hockeymatchen här hemma. Sen åker Krille iväg på hockeyträning igen och då är jag själv.
Men det gör inget för det är svenska hollywoodfruar på teven ;)
Imorgon ska han träna hockey igen.
Så jag är ensam hemma imorgonkväll igen.
Någon som vill ses? :)

1 kommentar:

  1. Alltid lika trevligt att träffas o glöm inte bort mig imorgoneftermiddag. Kramelikram

    SvaraRadera