torsdag 29 september 2011

Top tre av mina favoritsaker just nu

Jag har funderat och kommit fram till några saker som jag inte förstår att jag kunnat leva utan tidigare.

Det första är min Ziperall.
Underbara, sköna och bästa Ziperall.
Jag älskar dig över hela mitt hjärta :)

Och det andra.
Dra på lakanet.
Huuuuur irriterande är det inte när man vaknar på morgonen på madrassen och lakanet har glidit iväg. Jag HATAR det!
Men nu har även jag kommit på den smarta lösningen dra på lakan med ressår på sidorna.
Jag älskar mina. Har två sycken!
Ett väldigt bra köp!

Och på tredjeplats kommer vårservetter.
Mycket praktisk grej faktiskt.
Det går nästan att torka allt med våtservetter.
Jag köpte på mig ett paket.
Det är en sån där liten söt bebis på. Haha ja för till ungar behövs det verkligen våtservetter.
Sånt har jag märkt när jag varit barnvakt.
Men jag använder faktiskt våtservetter minst lika mycket.
Fungerar ju som sagt till allting.
Händer, smuts på möbler. Ja allting.
Underbara!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar