söndag 18 september 2011

Humörsvängningar igen!

Min humörsvängingar är inte mänskliga!
Det är fan i mig inte mänskligt att må såhär en gång i månaden.

Att ena sekunden vara hur glad som helst, tills att några minuter senare blir förbannad över en liten småsak och sedan sitta och tjuta över att jag blev så arg som jag blev.
Eller att sitta och drömma sig iväg och sedan börja gråta över att det inte kommer bli som jag tänker. Haha man kan inte annat än att skratta åt det för tillfället..

Mina känslor åker verkligen berg&dalbana hela veckan. Eller åtminstonde några dagar.
Samtidigt som jag sitter och tjuter över att mitt humör är som det är så har jag så fruktansvärt ont i magen.

Nu fick jag allafall svaret till varför jag har mått illa heeeela denna vecka!!
Jag ger er ett råd: Sätt aldrig en en p-stav.
Jätteskönt att slippa tänka på tabletter och allt annat skit men fan.
Man vill inte ha detta humör.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar