lördag 24 september 2011

Mor & Dotterdag!

Mysig dag i Norrköping med mamma!

Hon hämtade upp mig i M-slätt klockan 11 sen styrde vi bilen mot Norrpan för en mor & dotter dag. Shoppade lite (mycket) allt möjligt.

4 linnen, 1 tröja, halsduk, halsband, ring, armband, väska, bh, färgbomb till håret, handuk.

Så nu är jag några hundra, eller tusen kronor fattigare.

Men det var jättemysig dag även om jag hade ont i magen att jag nästan fick gå dubbelvikt ibland!


Kom hem och tog en promenad runt stångån. Kanske inte bästa med tanke på halsen med det var skönt ändå! Just det, på tal om halsen.

Inte nog med att jag har ont i halsen och knappt kan svälja så har jag nu fått en blåsa i munnen som är allt annat än skönt! Och någonting i örat som gör ont. Jaja, varför bara ha ont på ett ställe när man kan ha ont överallt på en gång? :)


Nu ska jag upp och hjälpa mamma med maten. Sen tror jag att det blir myskväll med tända ljus och någon bra film ikväll med.



.

















Älskade mamma <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar