tisdag 13 september 2011

Together

Nu ni mina vänner






Ni läser helt rätt!
Jag tog tag i saken idag. Ja en riktig tjej gör tydligen sånt ;)

Börja som vänner.
Träffas och umgås som vänner ett bra tag.
Mer känslor växte fram i mitten av sommaren.
Sen har det liksom fortsatt så.
Umgås mer och mer hela tiden och mer och mer känslor.

Först backade jag lite. Som jag har skrivit i tidigare inlägg.
"rädd för att hamna i en liknande situation som jag precis dragit mig ur".
Men när känslorna stod ända upp till huvudet på mig drog jag ur ploppen ;)

Tänkte lite som att:
Men fan Rebecca det här är bra.
Han är en otroligt bra kille som vill mig väl.
Han bryr sig om mig, hittar på saker med mig och han tycker om mig!
Kan liksom inte önska mig något mer :)

Tycker om dig <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar