fredag 23 september 2011

23e September 2011

Hejsan!

Som jag skrev igår så vaknade jag TIDIGT imorse när Kristoffers klocka ringde.
Och den ringde inte bara en gång utan närmare 456852 gånger :)
Kunde inte somna om i första taget när han hade åkt.
Låg och tittade lite på vakna med the voice sen somnade jag om!

Är dock fortfarande lika trött. Har sovit som en påse skit hela natten.
Ursäkta men jävla eksem till att klia alltså!
Så nu ska jag ta någonting att äta lite snabbt sen ta på mig mina mjukisbyxor och cykla bort till solariumet. Hatar att behöva ha det såhär!

Sen hem och göra sig ordning för att ta bussen ut till m-slätt och möta upp K när han har slutat jobba. Sen tar vi bilen till ikano och går där en sväng.
Killen behövde tydligen nya kläder eller vad han snackade om :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar