måndag 12 september 2011

12e September 2011

Det är orättvist att jag ska vara så sjukt morgontrött!
Ställde klockan på halv 9 för att inte sova så länge.
Jo men visst va att jag kom upp då?
Klockan 10.40 kollade jag till på klockan igen.
Helvete!! :)

Dock har jag ingen tid att passa än men vill inte sova bort hela dagen..
Ska snart gå upp och äta lite frukost.
Det är nu lösningen med en hund vore bra. Om jag hade hund skulle jag bli tvingad att gå upp tidigt för att gå ut och kissa..
Ja för barn har jag inga planer på att skaffa än om man säger så ;)

Som jag skrev igår så väntas jobb 16.00-21.30..
Det värsta utav det värsta är att jag ska jobba när det är mörkt ute.
Ja, ni som inte känner mig vet inte hur mörkrädd jag är! :)
Men det ska väl fungera det med!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar