tisdag 13 september 2011

13e September 2011

Godmorgon godmorgon!

Världelös natt förstår ni.
Somnade vid halv 1.
Eller ja, precis när jag somnade så vaknade jag till av att det blåste så mycket ute att jag var tvungen att stänga fönstret.
Sen somade jag om, vakna av mardröm, kliande eksem, varmt i mitt rum..
Jag var sådär lagom pigg när klockan ringde halv 9 ;)

Idag somnade jag bara om till 9.15 alla fall!
Bättre än igår :)

Ska ut till tvättstugan och sätta på mina första maskiner nu.
Sen göra mig ordning.
Ta bussen till stan för att äta lunch med Ellinor..

Ja ni läste rätt tyvärr.
Ta BUSSEN till stan.
Fan nu är det höst igen. Och storm ute, just därför vi åker buss. Omöjligt att ta sig fram i denna storm.

ska rota fram lite kläder ur garderoben nu :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar