tisdag 27 september 2011

27e September 2011

Far & Dotterkväll igår!
Pappa och jag åkte iväg och tittade på den bästa match jag har sett på länge :)
Riktigt roligt med tanke på att det händer ju inte allt för ofta bara han och jag gör någonting tillsammans. Sist var väl bio för hmm mååååånga år sedan!

Med mig hem fick jag Kristoffer som sov här.
Hans klocka ringde 6.00 imorse.
Fyy för den jävla klockan alltså..
Den ringer, ringer och ringer lite till. Och då är det ingen vanlig låt utan en jävla alarmtuta som man har lust att kasta åt helvete. Killen vaknar ju inte ens utav den..

Jag somnade om när han hade åkt alla fall!
Sen har jag inte gjort någonting mer bra utav denna dag.
Hade tänkt ta tag i städning av mitt rum men måste ta en panodil innan.
Mår ju icke bra alltså :)

Jag har även kommit på att jag måste ha en större säng.
Alltså MÅSTE! Det går ju inte det här längre.
Ligger och svajar ute på kanten varje natt vi sover två i den här, haha!

Dags att ta tag i städning och rensning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar