torsdag 1 september 2011

1e September 2011

Godmorgon där alla söta morgonpigga människor!
Själv är jag inte lika pigg.
Klockan har ringt och ringt i en timma men nu så.
Nu är jag uppe.. Eller lite halvt.
Sitter i sängen med täcket runt om mig, mysigt!

Förstår inte hur jag ska orka börja halv 8 hela helgen..
Jag trivs att vara ledig ;)
Men på lördag är jag tillbaka hos våra kära tanter och gubbar igen!

Nog om det..
Jag har två, TVÅ lediga dagar kvar tills dess.
Vet ni hur jag ska spendera dem?
Nej klart ni inte vet..
Kristoffer kommer förbi här i eftermiddag sen ska vi åka bil hela dagen ner till hm.. Nästan vid varberg. Ska bo i en liten stuga där tills imorgon för då åker vi och gör Ullared hela dagen.
Äntligen, som jag har längtat!!

Så nu ska jag upp, äta frukost, packa, ta ut pengar, köpa tuggummi och vindruvor :) , Duscha, göra mig ordning sen åker vi!
Bäst att sätta fart om jag ska hinna allt det där..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar