onsdag 7 september 2011

Hundvakt, massage, sola & Träna

Slut på denna dag också.. Hundvaktandet gick super bra. vi gick på promenad, lekte med leksaker, och myste lite framför teven.

Det var som sagt min systers hundar jag var hundvakt åt. Deras lilla valp som är brorsa med vårat lillmonster som ni har bekantat er med tidigare ;)


Klockan 14.30 tog jag cykeln ner till stan. Men var tvungen att stanna vid sjukhuset och ta ut pengar först. Visste att bankomaten låg vid norra entrén men nu var den helt plötsligt flyttad till södra. Fick springa igenom sjukhuset lite överallt innan jag hittade den.


Men jag hann fortfarande i tid till massagen. Den var underbart skön ska ni veta! Fick massage med såna där "hot stone". Vilket var jättehäftigt. Trodde det skulle göra ont men det gjorde det självklart inte! Hennes kommentar när jag var där: Oj du behövde verkligen komma hit.

haha jo tack, har ju märkt det själv om man säger så ;)


Sen blev det en sväng till solariumet och till sist träna!

.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar