lördag 17 september 2011

17e September 2011

Fick ingenting gjort igår på dagen..
Eller jo en promenad men inte mycket mer än så.
Vid halv 6 kom Kristoffer hem till mig sen vandrade vi bort mot stångebro för att titta på Rally Sm. Vilket var riktigt roligt. Även om man stod så nära och man trodde att de skulle köra på en ibland :)

Sen fortsatte vi och vandra hem till hans kompis.
Inspekterade hans lägenhet lite. Kan skriva mer om det någon annan gång :)

Kom hem runt 8 tiden. Då blev det fredagsmys här hemma.
Tills hjärtat mitt somnade straxt innan halv 11!
Haha somliga är trötta på kvällen och andra inte. Jag låg vaken ända till 1.30 innan jag lyckades somna..

Nu ska jag göra mig ordning lite för att ta bilen bort med mamma till Elgiganten och köpa en ny television :) !!
Jag må vara den sista i världen med tjock teve ungefär ;)
Men jag har inte haft råd innan och nu var den visst väldigt billig så bäst att slå till då. När man ändå har pengar..

ikväll väntas det jobb igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar