fredag 2 september 2011

Kan inte sova...

Kan inte ni somna? Inte jag heller..
Klockan är 00.15 och här ligger jag vaken i en stuga 2 mil Söder om Ullared med en snarkandes kristoffer bredvid mig..

Haha ja, du snarkar ;)
Och pratar i sömnen..
K- sover du?
R- nej, dudå?
K- nej jag tittade ju nyss på det där.
R-vadå för något?
K- text teven.
R- hahahaha
Sen fortsatte han snarka ;)

Vi kom ner hit vid 7. Men stannade vid Ullared och åt lite mat först.
Bor i en jättefin ny liten stuga.
Inte stort men duger för oss.

Ska gå upp vid 7 imorgon.
För klockan 8 blir vi serverade frukost
Med nybakat vedugnsbakat bröd. Gissa om jag längtar?

Sen åker vi till gekås Ullared och är där hela dagen innan bilen rullar hem mot Linköping igen.


Mysig liten resa :)
Nahe, dags att försöka sova!! Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar