lördag 6 augusti 2011

Vem är jag?

Kanske ska ta och skriva några rader om mig själv till en början.
Även om ingen läser bloggen kan det vara skönt att skriva av sig lite om vem jag är och vad jag gillar. Det är inte sånt som man tänker på varje dag.


Mitt namn är alltså Rebecca. Eller Rebecca Linnéa Christina Juslin om man ska vara petnoga.
Jag fyller 19 år i höst.
Tog för ungefär 2 månader sedan studenten då jag studerat till undersköterska.
Fick jobb precis efter studenten så jag klev direkt in i arbetslivet vilket jag inser nu att jag skulle väntat med. Men då kommer stora glädjen att jag har en veckas jobb kvar nu innan mitt vikarieschema går ut och efter det får jag ta semester.


Bor fortfarande hemma hos min mamma (föräldrar är skilda) men letar för fullt efter en egen liten lägenhet.
Har stora planer på att flytta till en annan stad men är nog fortfarande för feg för att lämna gamla Linköping tror jag.


Lever just nu ett ensamt liv då jag och min f.d pojkvän avslutade vårat 3 ½ års långa förhållande för några månader sedan. Känns tomt och ensamt, saknar någon och saknar honom emellanåt.
Men jag kommer över det, jag har kommit över det. Nästan alla fall!
Eller okej då. det går upp och ner..


Har varken körkort eller bil så tar mig runt på min fin fina cykel överallt istället. Och det är ju både bra och gratis!


Min favoritmat är flygande jakob eller kycklingpaj.
Jag älskar att få sova länge på morgonen och hatar när folk går bakom ryggen på mig!
Bara lite information om mig på några rader



Ett kort från den bästa dagen i mitt liv!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar