måndag 29 augusti 2011

Jobba på julafton

Satt och räknade lite på när jag jobbar och inte jobbar.
Har en helgtjänst som är ojämna veckor.
Så satt och skrev in i min kalender när jag jobbar och inte jobbar.
Kom in på oktober, november och sen December.
Jag jobbar både på julafton och juldagen. Om min helgtjänst räknas då vill säga. Men det borde den göra.

Sarah räknas den i storhelger också??
Isåfall jobbar jag hela julhelgen. Vilket både är positivt och negativt.
Vill självklart vara med min familj och ha det trevligt hela tiden då.
Men det är sjukt mycket pengar vi snackar om så jobbar jag så gör jag det.
Lätt som en plätt. Mer pengar till mig!!

Nu ska jag åka och cykla sen handla mat.
Har tydligen erbjudit mig att vara kock ikväll och laga mat. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar