söndag 21 augusti 2011

21e Augusti 2011

Godmorgon där!
Eller god dag kanske man ska säga nu när klockan är 12?

Ska ta tag i livet och gå upp nu tänkte jag.
Men har så fruktansvärt ont i ryggen.
Var på ica igår och när jag betalat mina varor (ett paket potatisgratäng och en sprite) Ni förstår själva att påsen inte alls vägde mycket. Så skulle jag ta påsen och gå där i från.
Pang sa det inte men kändes som det för jäklar var ont i ryggen jag fick.
Sträckte säkert till någonstans.

Kom hem och tyckte synd om mig själv.
Fick träla mig ner på golvet och Lars fick massera ryggen och knäcka till ryggraden, på lite stark salva (och då menar jag verkligen stark, inte jävla ZON salva här inte) på ryggen så har jag fortfarande lika ont.

Mamma och jag tog cykeln in till stadsfesten igår och lyssnade på Orup.
Himla bra gubbe det där :)
Kunde dock inte ta några kort med tanke på att min iphone och jag inte är bästa vänner längre!

Idag blir det kalas i Grebo.
Ska se om jag kan rota fram lite fin kläder ur garderoben.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar