lördag 27 augusti 2011

Crash! boom! bang!

Nyklippt och nyfärgad!
Min privata frisör kom hit klockan 11 idag och både färgade håret och klippte det.
Så nu är jag inte längre med i våga - vägra - klippahåret strejken!
Sen följde jag med henne in till stan i några timmar. Hittade massor fina saker men sparar mina pengar till Ullared istället.. Ska ta en dusch nu och börja fixa ordning mig för ikväll. Blir nämligen kräftfödelsedagsskiva hos Jonathan.. Killen fyller visst år idag :)

Ska lägga min cider på kylning nu sen hoppa in i duschen. Ja ni läste rätt, cider!
Brukar inte dricka det för jag somnar och blir så trött utav det!
Men hade tänkt att övervinna tröttheten ikväll. Är så otroligt trött på vin. Ska även gå och köpa en skaldjurspaj och kräftstjärtar. Haha orkar inte sitta och skala kräftor och lukta bajs om händerna hela kvällen. Då får man göra sin egna variant ;)













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar