söndag 28 augusti 2011

"Överfull på bra känslor"

Jag har så mycket känslor inom mig. Som måste komma ut på något sätt!

Annars blir hela jag snart överfull på bra känslor. Går det? Om det går lär jag spricka av det snart.


Äntligen börjar hela mitt liv gå åt rätt håll.

Äntligen får jag känna av den där människan inom mig som har varit glömd och gömd ett tag.

Äntligen får jag känna av dessa känslor som jag inte kännt på ett bra tag.

För just NU känns allting jättebra.


Jag får mer och mer besvar av mina känslor och tankar. Alla fall som jag tror. Jag backar inte längre för någonting utan gör precis som jag vill och låter känslorna bestämma.

Hoppas, verkligen hoppas du känner detsamma som jag. Vilket jag tror (okej fortfarande hoppas) att du gör :)

Känns som så på det sättet du behandlar mig på.

Om du inte gör det.. Ja då får vi se vad som händer.

Du får gärna tala om det för mig nu i såfall innan allting går för långt!


Du vet vem du är och jag vet att du läser detta!













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar